Götebooooorg!!!

I bland vill man bara alldeles ensam och i bland vill man bara vara helt upptagen ;)



Har inte så mycket att skriva men i går var tjejerna här men jag
var så jävla trött så jag kunde bara ha hängt mej :P
Men kul hade vi i alla fall... Fel person på Idol åkte ut i går!!!!
Gick upp förut och diskade upp allt som vi hade i går orka inte sova längre.
Pappa hade vart hemma då för han hade tagit ut hundarna så jag pratade lite med honom i telefon.
Han hjälper min syster att flytta till hus, skulle viljat va med men blev inte så :( Han åkte tidigare ;S

ORKAR INTE LÄNGRE



Kommentarer
Anonym säger:

ibland är en dröm det finaste man har.

2006-09-30 | 21:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback