Half life...

100076-83



V Svart 60- tals klänning i från asos
V Svart ankelboots i från Wedins ca 600 kr
V Min Murberry

Satt här och tänkte att fan va härligt det skulle va om man levde på 60 talet.
Det skulle i alla fall ja tyckt ;)
Sköna svart/vita 60 tals bilder och alla gick i kring i härliga kläder.
Nej men nu bor man ju här i Bushen på 2006 talet och har värsta boring kläder.

I går hade jag ytliga ^^  xD samtal med Angelica och Stina och så kollade vi på "Den utvalde"
Jäkligt bra för att vara svenskt ;)
Har bara dratt mej hela dan känns det som orka göra nått...
Skulle ha pluggat no men glömde såklart allt i skolan.
Hoppas mamma kommer hem med godis... Är så sugen...

Några förslag till Stina om vad hon ska bli

^ Mordutredare
^ Bagare
^ Brandman i lappland
^ Tågförare
^ Jornalist
^ Lapplisa
^ Gynekolg

Tycker du ska slå te med Lapplisa haha xD 

Nej tack och hej puss på dej

Kommentarer
Lapp Lisa säger:

JO jag funderar starkt på de asså.. eller brandman i lappland.. låter oxå srännande tkr jag..xD

2006-09-17 | 19:42:03
Emma säger:

haha, lapplisa:p gapsktatt. tycker också du ska ta de Stina:p

2006-09-17 | 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback