Hon förtjänar hela himlen...

100076-60100076-59

Tänkte ha lite kommentar röstning om vem som passar bäst i LBD (littleblackdress)
Keira Knightley or Lindsay Lohan. Jag personligen tycker båda ;)

Tänkte berätta lite om min dag i dag.. !
Först så vaknade jag alldeles för tidigt av att Pelle (kissen) låg tätt in på mej.
Gick upp utan att kolla mamma i ögonen, orkar inte med henne.
 Och så kollade jag mej i ansiktet och såg att jag hade jag hade för mycket finnar
som jag skulle vilja bota med  skin doctors overnight zitzapper för då hade jag inte behövt ha alla dessa monster in the face Ahhh ;)


Vet inte vad jag ska ha på mej i kväll.
Men ska försöka göra håret till blickpunkten ;P
Åhh det är verkligen jobbigt att veta att Oliva och Stina är och shoppar nu..
Och här sitter jag och alla är pengar är borta.. För 2 månader framåt!!!!!
Jag som så gärna vill köpa Ankleboots, men jag ska inte sitta här och tycka synd om mej själv
för jag har så jäkla mycket.. När alla barn i Afrika svälter ;P Jag får väl helt enkelt vänta till oktober ellr så
får jag vänta på pappa :P haha
Saknar honom sååå.. Skulle behöva honom nu :`(


Den där klänningen ser så jäkla mysig ut, vill bara krypa in i den
Och torrshampoo måste jag bara HA
100076-61

Sofie....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback