I neeeeeeeeeeed LOVE

100076-90

V Oh Andreas Wilson cant you be mine ^^


Sitter här och tänker skit mycket på att jag vill ha en  
POJKVÄN
Det finns ju såklart vissa egenskaper en kille ska ha, det viktigaste
är att han är otroligt snygg/sexig/söt/mysig/snäll/generös/helt och hållet min ^^ hähä

Ska inte på Björn Rosenström till helgen :(  för jag ska hjälpa mormor på hennes fest, i get money ^^
Åker nog till k-stad till helgen om jag lyckas skrapa fram money from daddy ;) Hoppas, hoppas.
Vill köpa mej en vågtång, en ögonskugga i från make up store och typ en massa kläder ;)

Ska på spinning snart. Har inte orkat att klä på mej tränings kläder än :/ Haha
Men ska bli skönt att träna, bli lite varm i kläderna. Ellr varm skit varm ^^

Asså är det nån mer än  Moa J som tycker att jag är lik Ashlee Simpson??? Haha
Tycker inte det själv :/

Ska gå nu ha det toppen i snoppen ^^


EMMMMMMMMAAA miss ya

Kommentarer
Emma säger:

saknar dejj med!!!

2006-09-20 | 16:43:48
Anonym säger:

nej ja tycker inte du är lik henne :) du är fin som du är ;)

2006-09-20 | 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback