I tveksamhetens tid

100076-64
V Väska i från Svenskt tenn, helt underbar väska för (endast 1050 kr)

Ska tjata på mamma om den när hon ska åka till Lissabon.
För annars ska jag ha en stor snygg skinnväska och så vill jag ha en liten fin portmonä väska.
Jätte stort ska det va och jätte litet ska det va.. Annars kvittar det ;)

Men skulle jag inte berätta om i går sa jag,..?... Jo det skulle jag ;P
Jo men först va hela gänget hos Emma och förfestade (lite) Thiii...
Och senna drog vi oss i väg till BYN (Ja va det nu är för namn) citerat Emma.. Haha
Va väl som alltid, skit kul att dansa fast det händer liksom inget annat /:
Stina va rätt packad också haha :P Nerå haha

Nej ska nog gå och kolla om det är nått bra på tv.. Även fast the best va kl 18.30 och kl 20.30...
Ni kan ju gissa vilka jag menar...Ne jag kan inte hålla mej :P
Skärgårdsdoktor och Hey baberiba

Sofie

Kommentarer
Emma säger:

haha, citat ifårn mejj :P ja men man får väll undra vem som kom på de:P haha
vadå du sa att hey baberiba var kl 9.. meeeen nu missade jag de ju.. guuud ... hata!!!

2006-09-10 | 22:02:43
Stina säger:

jag var inte alls packad.. typ.xD

2006-09-11 | 22:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback