"Jag vinner idol nästa år!"


kärnan i äkta vänskap är att tillåta varandras misstag (källa: David Storey)

Joline tycker visst att jag ska söka dit (skrattanfall) Överskriften är hennes ide ;)

Ja som sagt var gick hell för mej på Matteprovet, men fick VG på fysikprovet i alla fall ;) Yessss
Jag VILL till parken i morgon hell att jag inte kan det!!!
Ska åka på spinning snart :) känner inte så jätte mycket för det men det får väl gå, måste bort med överflödigt fett hähä.'
Kul att prata med Emma hela vägen hem i från Skolan :) Kännde inte mej så ensam ^^
Kanske skriver mer senna ;)

Dagens outfit:

Sepe jeans som jag har fixat till lite ( lol )
V Ett Hm linne skit fult.

Skämdes verkligen över mina kläder i dag usch xD

SOFIE


Kommentarer
Emma säger:

lilla söta rara du! saknar dejj så! men hoppas att vi syns i morgon!

2006-09-23 | 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback