KONSUM usch


Så här roligt har jag och stina ( jag fotografen)

Stina och jag har så fruktansvärt tråkigt så det finns inte.
Har aldrig konkat på så mycket grejer som jag har gjort i dag skit jobbigt,
men mellan passen så har jag och Stina kommit på ett nytt instrument :P hähä.
Med 2 gummisnoddar... xD
Känns som att jag och Stina ska hoppa på varann och slåss i bland haha.
Ni förstår inte. När det är en pytte liten affär med kanske 65 kvm (hmm aa vet inte men typ)
så får man lust att springa in nånstans där man inte är i vägen :P 
Men vi har kul också ;)
Ska på spinning snart så kanske skriver lite mer senna.

Har lite bilder där nere på höst/vinter mode om ni har lust att kolla 

SOFIE


Kommentarer
Emma säger:

Hehe, fina ni va på kortet:D tihih hoppas att ni mår bra! saknar er så!

2006-09-27 | 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback