Love (Makes me do foolish thing)



V Sko i från skopunkten 299kr
V Murberry Bayswater ca 5000 kr
V Klänning i från Asos ca 700 kr
V Skärp i från Asos ca 70 kr

Sitter här och har typ just vaknat, gäsp*
Momor kommer typ hit vid 4 ska fråga henne om hon har nånting i hennes garderob som jag vill ha.
Har väl typ lika stl som hon ;) Jag vill göra en julklapps lista haha.

1. Murberry Bayswater
2. En laptop
3. En miljon

Ja då var den klar vill inte ha så mycket mer än det haha..
Om jag får det så är jag nöjd ^^
Rätt länge till jul men ändå..

Nästa helg Björn Rosenström ;) Yeahhh

ÄLSKA MERA

Kommentarer
Emma säger:

haha.. ja visst de klart du får allt de där på julafton!;P

2006-09-16 | 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback