Moderaterna :(

Hello, har just kollat lite på valvakan det verkar som att det blir moderaterna :( sad i think.
Mitt parti miljöpartiet va glada över sina fjuttiga procent ;)
Hela jäkla valskiten blocka ju alla braiga program på denna söndag tex Skärgårdsdoktorn
och Hey Baberiba :( shit också.

Glömde berätta om att mormor hade kläder jag ville ha hehe  xD sniik
Kommer väl bild på dom till helgen.
Jag ser fram i mot mitt i city som öppnar i k -stad till Onsdan braigt tycker jag ;)

I morgon kommer det bli jobbigt
Först bad på morgonen och sen
gå med blött hår hela dagen :(





V Dior vintage bag ( i want )
V Murberry Bayswater ( I really really want )


SOFIE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback