Phu and fuck :P

100076-72INTE JAG HAAHA ^^

Halloj har just kommit hem ifrån Styrkan nu har spinnat för första gång åhh det
var nog det jobbigaste jag har har gjort på lääänge. Men det va fruktansvärt kul och skönt.  
Ska tillbaka dit på måndag ska nog köra 2 ggr i veckan. Kanske mer får se ;)
Hoppas att man ser resultat efter i alla fall 30 dar haaha..

Jag vill SHOPPA = nu
Det är ju inte så lätt att shoppa om man inte har ett öre.
Och dessutom är skyldig Stina 80 spänn :P
Blir nog inge Björn Rosenström för mej inte :(
Vill hellre ha skor :D

Ne nu måste jag ducha :)
Har så många edorfiner i kroppen nu :P haha

SKOR... Men jag har ett problem jag fäster mej vid vissa skor så jag har t.o.m hål och stinkande haha.. ^^

Hejs/ SOFIE

Kommentarer
mohaha säger:

hahah:p

2006-09-14 | 20:55:39
Anonym säger:

Jasssså

2006-09-14 | 21:01:08
Rutger säger:

Jag sa ju att de va jobbigt..xD:P

2006-09-15 | 19:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback