Skor och saxar

Har det inte så lätt nu, orkar inte med det längre...

Sitter här alldeles ensam kan ju vara skönt i bland men inte nu...
Var ganska lett i dag men jag känner att orka med att alltid vara så himla glad.
Jo jag vet att vissa kanske tycker att jag aldrig är glad men i sånna fall känner dom mej inte.
När Stina och Olivia åkte hem så gjorde Emma och jag bullar sen fick vi en överaskning, vet inte om jag tyckte det var så jävla kul. Förstörde hela dagen!
Jag måste hinna sy lite grejer nån dag, stressa, stressa, stressa....
I morgon åker jag mamma och kanske pappa till Sarah och firar hennes 20 årsdag :)
Och så får jag kolla in hennes hus som jag inte har sett än.
Ska gå och sätta mej i min säng och kolla på tv nu även fast jag har kollat i tidningen att
det inte är nått i kväll :(

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

haha, jag dör av skratt!! men hoppas att de är bra med dejj nu! =)

2006-09-30 | 21:05:56
Fredrik säger:

Ja sitta ensam kan vara otroligt skönt... ibland.. :)

Må BRA

2006-10-01 | 20:41:36
Bloggadress: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback