Släppp mej fri, aldrig nöjd..

100076-67100076-66

Halloj, har en ledig dag i från skolan i dag alltid skönt med en långhelg ^^
Har haft en väldigt lugn dag, det är bara Emma som har ringt och sms torterat mej ^^
Har haft så tråkigt att jag har städat min garderob och fixat olika outfits haha

Den första:
 
Tröja i från hm
Hundtandad klänning i från hm
V Svarta cheap monday jeans i från weekday
V Skor i från Wedins

Den andra:

V Halsband gjort själv
V Hundtandad kofta secondhand
V Vit klänning/tunika i från Gina tricot
V Svarta cheap monday jeans i från weekday
V Skor i från Wedins

Ja så tråkigt har jag ;) Men måste erkänna att det va ganska kul ;P
Jag har just käkat Burgur och köttfärsås gotti gott om man är hungrig. 
Va skit sugen på baguett med vitlöksmojs i och så brännde jag den i ugnen och ut kom en pojke haha.
Inte gick han att äta han :P  

Ska gå och leta i frysen efter nåt gott ;)  LISA EKDAHL OCH LARS WHINNERBÄCK = WOW

Tjoass så länge / SOFIE


Kommentarer
Emma säger:

haha, jag är alltid lika snäll:p tihi
så nu vet du vad du ska ha på dejj i morgon;P mohha

2006-09-11 | 17:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback