Sommar natt.. Var är du..

100076-71100076-70 

Hej igen.. kan inte slita mej i från Bloggen haha..
Satt och hade fruktansvärt tråkigt förut så jag målade av
lite blider i från Elle ( Den nya Elle som kom till min brevlåda i dag Lycka*)
Eftersom att jag inte är nån konstnär så ber jag inga klagomål ;P 
Gjorde om bilden rätt mycket och måla lite som jag själv ville :P haha.. 
Ne va piinsamt.. Äh skiit samma...
PAPPA KOMMER HEM I MORGON (LYCKA*^^)
Har blitt lite sugen på Hms skinnjacka den bruna.  Men jag har ju köpt så många jackor redan.. Ååhhh..
Men jag kanske kollar på Tredera ellr nått annat lite ballare att ha lite vintage ;)

PAPPA längtar

SOFIE NILSSON I morrn blir det mys klänningen :D

Kommentarer
emmis säger:

hehe.. fin bild:D

2006-09-12 | 20:20:55
Emma säger:

men din mes, du har ju ändrat igen:P

2006-09-13 | 09:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback