Tradera KÄRLEK

Sitter och kollar lite på tradera och jag har hittat 2 par stövlar jag vill ha och en hand att hänga smycken på.
 

Men blir nog inget med det,  har jag inga pengar :( skräll :P

Har kommit hem i från spinningen nu.
Så jäkla skönt att träna :)
Ska dit igen på fredag,
och på måndag ska jag dit själv :/ får se hur det blir men det blir nog bra :)
Gick till mammas garderob förut och hitta en röd tröja som passade henne men som är på tok för stor för mej. Och då blir den en perfekt tröj klänning för mej :) Med leggings eller tights til. Fine, fine ^^
Ska nog fortsätta att leta lite hon kanske har en gammal väska som jag tycker ser lite vintage ut i så fall whiiii..
Nej ska gå och kolla på Top model nu så ha det

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

tihihi, Sofie!:D

2006-09-27 | 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback