Vem vet..Jag vet inget..

Har inga roliga bilder i dag men ska nog gå ut och gå snart så kanske det kommer någon naturbild ;)



Hittade rätt fina stövlar på skopunkten, nästa köp så blir det SKOR!!!!

Har bara vart på Konsum i dag lika tråkigt som vanligt xD
Blev en dafgård till lunch och en snickers ;)
Blir mycket onyttigt denna vecka men jag tränar 3 ggr i veckan också = 7 & 1 halv mil på 3 pass (stolt) ^^
Emma ska sova hos mej i morgon för mor och far är bortresta så det blir nog mysigt  ;)
Blir nog en hel del chips också kan jag tro :S hähä.
Har ett begär av skolan inte för att jag längtar men orkar bara inte gå i kring i lodis kläder hela dagarna
har ingen lust med det :P Men det är rätt skönt också.
Nej nu ska jag chilla men ha re gottii  och kyss på magen ;)

SOFIE



Kommentarer
Emma säger:

tihih, klart de kommer bli mysigt;P

2006-09-28 | 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback