Älska mer, punkt, punkt, punkt...

Har just kommit hem i från Karlstad. Allt gick enligt planerna i det förra inlägget. Vi hade verkligen en toppen dag. Hade inte värst mycket pengar men jag fick mig i alla fall ett par skor och t-shirten med bandspelaren på. Kommer bild på dem sen.
Har jävligt ont i fötterna efter en dag i stan med dem, värsta skavsåren. AJ!
Har hittat mig dröm kappa i dag. Och jag kommer verkligen inte säga vart jag såg den. Blev kär i första ögonkastet. Om jag säger vart jag hittade den så kommer ni säkert kutta dit och KÖPA den så jag håller tyst ^^ Kunde inte köpa den för jag hade inte ett öre :( Men nästa vecka så! Men är orolig över att den är slut för det fanns bara 2 stl kvar i den färgen jag ville ha. Men jag får la köpa en svart annars. Men nu ska jag bjuda på lite bilder... eller 3 stycken ^^

 image703
Emma klippte Stina, haha

image704
Stina vid öppnalandskap

image706
Olivia posar ^^ just solat

Kommentarer
Emma säger:

haahh... nice:P

2007-04-12 | 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback