Another day in paradise

Ja kl är runt 6 nu och lilla jag är döds trött. Känns inte mänskligt att gå upp så här tidigt och speciellt inte för mig. Det känns som att ja ältar det här med att gå upp tidigt hela tiden men det är så fruktansvärt jobbigt att gå upp tidigt. Skulle kunna mörda för att få ligga kvar, vem som helst. I dag tänker jag köra på att vara en snäll medmänniska om torsdagen klickar så att säga. Ska sluta att käka onyttigt nu, ska gå ner de kilon som jag har käkat upp de senaste veckorna. Känner mig som en flodhäst som bara äter om dagarna. Ska i alla fall kunna gå ner 3-4 kg. Nu blinkar det där virusskyddet igen, måste va nått serious wrong med det. Kanske borde dress me up now har inte lång tid på mig. Puss och hej vi ses i kväll...

 

Kommentarer
Emma säger:

tihih.. Imorgon kommer jag hem:D Längtar såå efter er å min studsmatta;P haha Ha de bra:)

2007-04-26 | 09:18:29
Mark säger:

Vad har du för virus skydd? Norton (gul cirkel som blinkar) eller något annat? Låter som om den kan vara inaktiverad.

2007-04-26 | 09:22:48
Bloggadress: http://nucci.blogg.se
Sofie säger:

Jag har Norman, och ja den inaktiverar sig hela tiden. Vet ej hur jag ska göra för att aktivera det :S Det är nått kryss som blinkar hela tiden.

2007-04-26 | 12:04:33
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback