Björk sav...

Jaha i dag har jag druckigt min första klunk "Björksav" men jag tycker att det låter bättre med Björksaft. Men i alla fall, testade detta när jag och mina föräldrar var på en promenad i det vackra vårvädret som kom nu på kvällen. Vi såg att en granne höll på med konstiga saker. Han hade stora petflaskor hängande i rör i från träden. Hade inte med mig kameran, såg väldigt konstnärligt ut, haha. Men det liksom rann ur som nån slagt nyttig dryck ur träden. Haha. Va rätt gott, smakade vatten fast godare.

Skolan har väl gått som det alltid gör. HATAR terängbanan!!!  

GRATTIS Lars :) Han har blivit distriktordförande för centerpartiet i värmland.

Nej nu ska jag sova, pôss ;)

Kommentarer
Emma säger:

Tihhi... Hoppas de går bra i skolan:)

2007-04-24 | 11:42:34
Sofie säger:

Joho ru ^^

2007-04-24 | 18:31:53
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Sofie säger:

Joho ru ^^

2007-04-24 | 18:31:53
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback