Godmorgon, godmorgon!

Jag är trött har ont i hela kroppen men mest i magen. Kommer snart få en atack och börja kasta saker omkring mig. Thats so i am haha. Jag är så jäkla morgon trött så det finns inte. Blir elak mot alla som kommer i min väg. Speciellt de som blockerar toan. Haha. Ska förmodligen göra no provet i dag eftersom att jag hoppade det i går. Ville träna lite extra. Gjorde jag det då?... Nä.. Men jag åker ju buss i 78 timmar så jag antar att jag kan klämma in lite plugg på bussen. I dag kommer min älskade sjuk Stina tillbaka. Har inte sett henne på 7 dagar, det är ju fan insane. Olivia fick värsta gulliga halsbandet i från Mikael i går, naaaw. Jätte gulligt. Its never going to happen to me :( Har på mig mina urgammla Acne jeans i dag. Usch känner mig looodis.

Nej nu ska jag försöka få i mig lite breakfast before school.

SOFIE

Kommentarer
Joline säger:

hihih ^^

2007-04-04 | 09:48:39
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Stiina säger:

:D imorgon kommer jag :P

2007-04-04 | 17:54:36
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback