Hotell / karlstad

Sitter på nått Hotell i Karlstad med mamma nu, de hade trådlöst bredband :) Så jag tog självklart med mig Laptopen. Pappa var gullig och unnade mig och mamma en lyx dag på hotell + shopping och musikal i morgon, riktigt härligt. Vet inte vad jag ska köpa mig men är riktigt sugen på att köpa mig en sjal. Och så ska jag leta reda på den röda Björn Borg väskan jag har gråtit om i några veckor haha. Om jag inte hittar den ska jag i alla fall köpa en lika stor röd väska. Olivia måste få sin födelsedags present också ^^ Lite sent men ändå....

Just ja norpa mig det BÄSTA nummret av Elle (trendbibeln) förut i korridoren, den låg bara där och skräpa så jag tog den ^^ Premunerar inget nu så ;)
Fick en Dataväska tidigare i dag av mamma i från hemligt märke^^  Men det går att dölja. Är i alla fall bra att ha en väska att förvara den i. Det ser så propert ut också :) 

Är det nån som vet vart man kan köpa röd vaxduk? :S

Ha en underbar helg    

Kommentarer
maria säger:

tror det finns en här hemma om du nill ha den. annars har jag sett ett ställe där dom säljer sånna.:-)

2007-04-20 | 22:11:05
Bloggadress: http://retromaria.blogg.se
Sofie säger:

Vart finns den? :D

2007-04-21 | 08:15:32
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback