Lördag

Herregud en sån kväll / natt... Jag har aldrig gått så mycket på en kväll. Sov över hos Mikael med Erica, Elin och Robert efter festen orkade verkligen inte gå hem. Fast det skulle ja ha gjort om jag visste hur långt det var att gå hem till Mikael i från Leo. Shit typ 2 mil eller nått (I SKOGEN) berg och träd precis överallt, och ingen sändning i telefonerna. Jag försökte att ringa till dig mamma men du svara ju inte. Hoppas att du inte är sur. Nu är jag i alla fall hemma. Amen det är väl självklart att jag kommer få utegångsförbud i hundra år, va tror jag egentligen. Denna dag kommer va dryg så in i helvete kl är liksom bara tjugo i 12 liksom. Jaja jag får väl kolla på film eller nått. Kanske lotta på bråkmakargatan. Fast då måste jag byta dvd med mam och pap där nere och det orkar inte jag. Det får bli Svensson svensson i stället.

ÄLSKA MER, punkt, punkt, punkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback