Min dag

I dag har jag vart allmänt lojj i skolan känns som att jag inte gör något på lektionerna längre. Behöver verkligen lov nu.

Efter skolan gick jag med Olivia hem för hon skulle bjuda på tårta och det tackar i alla fall inte jag nej till. Fast fick hjälpa till att baka den. Men det var bara mysigt. Godaste tårtan på länge :)
Hade en liten pratstund med Marcus också :) Måste lära mig "im from Barcelona" tills på fredag. Haha.

Usch i dag har varit en hata mig själv dag. Inga mera sånna denna vecka , tack!

Nej nu blir det sängen för mig kanske lite musica på youtube... (:

ÄLSKAR ER ALLA

Update:
Asså shit va trött jag måste vart i går kom inte ens i håg att skriva ner att Joline Mikael och skåp Erica kom och hälsade på Olli i går, och åt tårta. Haha. Ja men nu har jag i alla fall skrivit det (:

Kommentarer
olivia säger:

älskar er... :D

2007-04-04 | 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback