Min helg...

Sitter här och är lite smått hungrig skulle va gött med salladen som står i kylskåpet men jag fryser så mycket så jag inte orkar gå upp från den varma sängen. I går var jag som jag skrev i karlstad. Sov på hotell med mami. Så i dag gick vi på stan och shoppade. Jag hittade faktiskt väldigt mycket nu :) Hårborttagningskräm, ansiktspeeling, hatt till skolavslutningen, leggings, tröj/klänning, en gul klänning, skor, sjal, hårklypa och present till Olivia. I bland är det det härligt när man hittar saker som man vill ha. Skippade kappan som jag ville ha. Den var tillbaka på samma pris som förut, då är det ju inge kul. Min BjörnBorg väska hittade jag inte nånstans heller, hoppas på nått annat sätt att få tag på den xD. Men efter shoppingen så åkte mami och jag på musikalen Grease, satt brevid en HET kille. Fasen va jobbigt sånt är. Vågade inte gå och kissa i pausen ens ^^ Men musikalen var jätte toppen. TACK mamma för en underbar fredag och lördag! 
I kväll så åkte jag till Robert där Olli Elin Erica Adam Jocke Mikhael och Viktor var. Vi satt mest och pratade. Men jag var så trött så jag följde inte med i samtalen så mycket ^^ haha men lite i alla fall. Skulle gärna ha gått och lagt mig.

Ha en underbar natt och sov sött, dröm om mig. Fast på ett bra sätt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback