Mitt liv

Jag saknar att vara liten! åka på en massa semestrar med mamma, pappa och Sarah. Vem vill egentligen bli gammal. I de 16 år som jag har levt har jag upplevt mer än vad man kan tror. Jag har en massa minnen som väcker känslor. Människor som har betytt mer än vad jag trott som har gått bort under åren har lämnat så enormt mycket kvar. Jag saknar kryssningarna med moster Åsa mamma och Sarah. Och även Åsas gamla lägenhet på Hägersten. De kvällarna vi gick till ett berg vid mälaren och hade det mysigt. Mammas och pappas jojo bantande är så himla härligt haha när jag ser på gamla bilder. Alla kvällsdopp på Lasse land med familjen. Vi badade när solen var på väg ner. Jag verkligen älskar det. Jag saknar att vara ett huvud längre än alla andra kompisar. Jag saknar att vara blond. Jag gillar de bilder när jag var ungefär 5 år och blond.
Jag saknar att gå på dagis också. Leka med alla och ha otroligt kul!
image749image750
image751image752

Slutsats: Livet går för fort. Men det är väl tur att livet har mer att bjuda på i alla fall :)


 

Kommentarer
Jessy säger:

Sötis :D

2007-05-01 | 14:33:21
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se
Sofie säger:

mm ja vet :) haha

2007-05-01 | 19:37:50
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback