Nationellt prov i matte :(

I dag vill jag inte leva, i dag vill jag inte gå upp, inte träffa folk, bara ligga i min säng, dööööööö....

Är det bara jag som känner så?! Usch jag hatar prov och speciellt på saker som jag absolute inte gillar och är bra på. Och matte är ett sånt ämne, jag känner på mig att jag inte kommer klara det. Och vad händer då?! Jag får gå IV i ett år. Jag orkar inte det!!! Jag har ju bra i alla andra ämnen, kan jag inte bara få klara MATTEN. Har inte sovit nått i natt. Har bara tänkt på allt, vill ha HELG!!! Känner mig lodis, har skoltröjan och slitna svarta jeans. FULT (a)  
Äter nån äcklig yogurt med kokos smak. Va inge vidare gott. Eller jo det var den men jag orkar inte va posetiv i dag^^. Nej nu känner jag för att sova lite till... Vakna upp och gjort provet. Fick typ VG :) Men ja en dröm...
Nej nu ska jag gå och va social mot min moder, pôss pôss ;)  
 

Kommentarer
Emma säger:

De kommer gå bra=)

2007-04-19 | 10:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback