Påskdagen

Jag är så otroligt trött på att blogga, men det är för att jag är trött i allmänhet kanske. Jag vet inte. Har sysslat lite med Bilddagboken i stället. Men jag vet inte in och ut, vad som jag gillar bäst. Jag vet ju att typ hela min släkt läser bloggen. Så därför kanske bilddagboken känns bättre för att jag vågar yttra mig mera. Skriva mer personligt. Ta inte illa upp family (: 

I går i alla fall så åt jag en påskmiddag med mamma och pappa, mycket gott på bordet men jag skulle gärna ha hoppat prinskorven och köttbullarna. Ingen stor favorit. Jag gillar RÄKOR. Senare på dagen kom lilla Emma. Och vi har mest ängnat oss åt elektonik och humor.
RÄK peircing! hahaa

I dag så kommer nog Theo och i kväll kanske jag/vi ska träffa grabbarna. Men är mycket trött för tillfället men det kanske är för att jag ligger i min säng och är vaaaarm.

AJÖKENS 

Kommentarer
Joline säger:

Mahalla ^^

2007-04-08 | 14:43:42
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se
Sofie säger:

Kan inte du RINGA miiig

2007-04-08 | 15:53:54
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback