Usch här sitter jag och latar mig

Slutade tidigt i dag, halv 12 men fick ändå vänta på bussen tills 1. Ska på utvecklingssamtal kl halv 6, hatar det som pesten. Tror jag kommer få betygs varningar i matte och i nått no ämne. Jag gjorde ju om no provet i går men gick nog åt helvete. Men får försöka igen. Matte kompliteringen ligger på 2 poäng så det kan ju inte va så svårt. Men ändå EKVATIONER det kan väl ingen människa. Ska va klar med energi uppsatsen nästa vecka. Och så har ja en Kemi uppsats att skriva klart. Har för mycket nu så jag ger upp helt. Har för mycket att tänka på. Jag skulle aldrig vart sjuk i en vecka, man kommer så efter i skolan. 
Får la sätta mig och skriva kemi uppsatsen klart nu, så jag har den ur världen. 

I morgon ska Emma gå modevisning :) Ska bli skojj att se!

AJÖKENS 

Kommentarer
Wysteriia säger:

Kan du tipsa om en foundation då? :)

2007-04-18 | 17:52:00
Bloggadress: http://wysteriia.blogg.se
Sofie säger:

Jag har haft jätte problem med huden när jag använde dreammatte, men visste inte att det var den som förvärrade det. Så nu använder jag mig av Make up stores foundation som är halvtäckande. Den innehåller A C ch E vitamin som är bra för huden :)För mig är den super :)

2007-04-18 | 19:10:06
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback