Ale och Greta

Vaknade av sms signal i dag, mamma hade fyllt på min mobil med 300 kr :) Så nu får ja skicka 3000 sms i 30 dagar, himla härligt må ja säga. Sen så kände jag för att träffa Ale och Greta så vi åkte upp dit och pratade en massa. Så himla mysigt att sitta och lyssna på vad de har att berätta. I dag fick ja reda på att Ale har skjutsat Alice babbs och en massa andra kändisar när han var yngre. Och att hans brorsdotter (tror att det var det i alla fall) har vart gift med Viktor Forss sveriges rikaste man på den tiden. Få en massa komplimanger, som jag aldrig annars får. Ja det var mysigt i alla fall.

I morgon ska ja packa ner alla kläder och så, kanske händer nått mer, man vet aldrig. Sen på tisdag så åker ja och mamma ner till karlstad och fyller på mitt skafferi ^^ Och så ska ja köpa "Metas svarta tygskor" hihi. Och så vill ja ett par billiga nylonstrumpor. Sen så är det nog ingenting jag behöver, eller behöver vet ja inte men. Nej nu ska ja gå och mysa med mamma och äta korv med bacon på.

Kommentarer
meta säger:

haha xD

2007-08-19 | 19:05:56
Jullebullen säger:

Vi gjorde första dagen idag, var inte så hemskt ändå ^^

2007-08-20 | 14:22:55
Bloggadress: http://rangelben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback