Ännu en dag med sol och bad

image1051
image1050image1052
image1053
Ivar wannabe ^^ hahahahaha

I dag har jag hängt med vänner vid Sunnemos bästa och ultimata badplats Lidsbron. Där har jag stekt men inte fått nått resultat som vanligt så jag gör ett nytt försök i morgon. Ska försöka gå upp tidigt så att jag kan ta till vara på  solstrålarna. Jag har cyklat som fan i dag kan jag tillägga, jag kommer snart att kunna ställa upp i cyklings tävlingar så bra är jag på att cykla asså haha. Har cyklat 2 och en halv mil i dag i terräng "typ". Nej nu ska ja försöka att sova så att jag är utvilad i morgon. / Soofiiiie och kärlek till mina vänner, Stina jag finns här <3

Kommentarer
Emma säger:

hahaha, fan vad fula bilder :P haha

2007-08-08 | 02:20:50
Stiinaaaa säger:

Hoppas ni hade en trevlig dag... :D
och Tack <3

2007-08-08 | 10:22:27
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback