Billinge ost

image1036image1037

image1039image1040

image1041image1042


Är för någon timme sen hemkommen ifrån Karlstad ... I går så gick vi på stan, ja, Emma, Olivia, Linnea och Erica. Jag och Emma blev kvar i stan för att de andra åkte hem :( Men då gick vi och fikade på royal, Emma en latte och jag en varm choklad ^^ haha. Sen så gick vi hem till mig och åt lite mat och så satte vi i hop en rullvagn. Köpte några saker för några enstaka tior också. Dior saken är nån slags ansikts skrubb och biotherm saken en ansikts mask. "Väskan" är ett block. Och tvätt väskan ska jag ha när jag tvättar i lägenheten. Och Linnet ska jag mysa i, ha typ som pyjamas. Tror allt gick på 105 kr, och det kallar jag billigt. Men jag såg en massa dyrgripar jag vill ha. Men så är det väl när man inte har nått jobb, BÖÖL! Måste få jobb i karlstad inom kort. Jag vill ha nått med satin/siden först och främst. Men jag vet inte hur ja ska kunna få i hop till det. Och så skulle det inte vara så dumt med ett par nya gympa skor och sportbh. Fast sånt är tråkigt att köpa. Skulle inte säga nej till ett par kvalitets jeans på rean nu heller. Kan inte nån ge mig ett jobb. Fan vad som helst. Helst inte prostitution men alltutöver det tack! Nej nu ska jag ta mig en skön dusch. Och sen så ska jag göra ingenting! Stina är på väg hem nu också :)

Kommentarer
meta säger:

köpte också ett sånt där armband fast i rött på rean :))

2007-08-01 | 22:39:44
Sofie säger:

Ja billigt och bra :D

2007-08-01 | 23:08:42
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback