Blogg pause

Nu tar jag blogg pause och dator pause i en vecka, hoppas att jag kan hålla det. Och när jag kommer tillbaka har jag säkert en massa att berätta. Eller ingenting alls haha. Ska bara in en sväng i morgon och betala mina grejer. Men nu folks så är det pause, finitooo ;)

image1047

Bjuder på en bild med dålig skärpa! Jag saknar dig PAPPA! När jag ens tänker att jag inte kommer få se honom på as länge så gråter jag bara. Och om jag ska prata med honom i telefon så gråter jag bara. Jag är verkligen pappa sjuk nu. DADDY COME HOME! Ingenting är ju som det ska utan dig :`( 

Kommentarer
Emma säger:

ja, man får hoppas att du klarar dig utan! passar på dig, så att du inte går in;P hehe
p.s skit i vad andra tycker, du har en fin stil och gör den till din egna. gillar den och många mer tror jag :) Ha det bra! Kramkram <3

2007-08-03 | 01:49:10
Emma säger:

gillar inte det här med blogg pause.. vill ju läsa din blogg ju .. nu får du allt skriva lite .

2007-08-06 | 00:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback