Försöker samla mina tankar,

Just nu känner jag att jag har mycket att tänka på, Stina mår inte bra :( jag ska flytta nästa vecka, måste komma håg allt jag ska ha med mig till karlstad i morgon. Jag har packat ner allt i två väskor men jag funderar på att byta till en resväska i stället för att ja ska gå från Herrhagen till Norrstrand. Och förra gången jag gjorde det fick jag mäktigt ont i min axel. Emma ska storstäda i sin lägenhet för hon klagar på att det luktar kloak och dyligt. Så jag och Stina håller oss undan och håller till i min lägenhet och fixar lite. Sen ska vi ut på stan :) Jag ska hitta nått att ha första skoldagen, (varför är det alltid så att man vill ha nya kläder på första skoldan? haha) Ska titta efter ett par jeans och en tunika/blus. Skulle vilja kolla på ett idrottslinne också, får se, har sett ut ett adidas linne jag vill ha. Men sen så ska vi åka på födelsedags mat shopping på willys. Lite vuxenpoäng att hänga på mat affär måste ja säga haha. Stina FINNS alltid här! 

Nu kommer John Blund natti natti ♥

Kommer hem på måndag!
  

Kommentarer
Emma säger:

Hoppas att helgen blir as kul!! :D

2007-08-10 | 08:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback