Första dagen

image1096

Ja va säger man, försov mig haha. Måste ha stängt av väckarklockan. Vaknade kl 8.30 hey skolan börjar 9 haha. Ringde till mamma och panik grät typ, mamma bara sätt på dig kläder och allting så ringer jag en taxi xD haha. Ja ingen frukost, dusch, nerly no makeup, håret såg förjävligt ut (ja ni ser på bilden) Men jag slapp nervositeten i alla fall. Hann inte tänka typ. Men blev snabbt nervös när jag kom till skolan. En dag med massor av lärakänna varandra lekar. Vi dansade folkdans, sjöng och byggde nån installation. Rätt kul. Helt okej dag.
I MORGON TAR JAG CYKELN (inte tänker ja punga ut 96 kr igen inte) OCH JAG SKA VAKNA!!!!

Kommentarer
Malin säger:

HAHA ! De e inte lätt ^^

2007-08-24 | 17:01:45
Bloggadress: http://accordingtomalin.blogg.se
Anonym säger:

oh gud stackare

2007-08-24 | 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback