I don´t like mondays

Nej en dag som rimmar på måndag brukar vanligtvis inte vara så bra men denna dag har faktiskt varit helt okej. Alla design klasser har varit på Unos, och där har vi bl.a tryckt tryck på tröjor, gjort smycken och sett på en föreställning. En väldigt annurlunda sådan, men bra. Hela eftermiddagen har jag varit med Jenny en i min klass, vi har ritat lite ^^  Och så har vi gått på stan och sett på "Se upp för dårarna". Jag köpte lite saker i stan såklart, en svart t-shirt klänning, en röd t-shirt och en randig stickad klänning. Skulle vilja ha en väska på Eldorado, men jag väntar nog med ett köp därifrån. I morgon ska min älskade Stina sova här och vi ska bjuda Emmsi på bio, längtar redan!!! Vi ska se på Ciao bella, jag ser mycket fram emot att se Oliver Ingrosso på duken ^^ .

MAMMA, PAPPA, ZENTA, PELLE OCH TUFFI jag vill vara där ni är :`(

Vill inte förlora tid ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback