I´m just ordinary people

Detta skrev jag i går men bloggen vägrade att fungera som den ska. Så nu publicerar jag istället.


Rätt många dagar att hålla sig borta ifrån bloggen ändå haha. Det har hänt rätt mycket denna helg och vecka och kommer hända mer tror ja. I helgen så var jag och "tältade" med Moa Stina Erica och Amanda. Men där blev vi våldgästade av pollaker ^^ haha. Joline var var även med och lekte under dagen. Jag känade ett par tights då också, i leopard färg haha. Jätte fina är dom och väldigt Sofie. I dag har jag varit med Stina och solat och badat. Vi simmad även över sjön, mycket hurtigt och farligt. Sen tog vi Emmas båt och stekte på sjön och filosoferade, skönt må ja lova då sommarlovets varmaste dag. I morgon så ska jag leka med Emma Moa och Amanda och (Stina?) har inte pratat med henne än, vi ska steka och åka båt. Skulle ha klämt in Hagnäs någonstans med Angelica Olivia och Stina också men Angi ska jue på match i morgon. Men på fredag ska ja i alla fall upp till Karlstad. Åker på fredag för då har jag gratis skjuts upp haha, nej vadå snikig. Sen på lördag ska Emma fira sin födelsel som inträffade 11 juli för 17 år sen, blir väl lite tårta och sånt antar ja. Måste fixa med hennes present nu också. Har tänkt ut något mycket braigt hihi, blir nog bra det. I dag vid den här tiden på dygnet är det 20 dagar sen pappa anlände i Finland och jag saknar dig som sjutton. Om du vart hemma nu skulle ja gått ner till dig och pratat och myst. Och tidigare i kväll så skulle vi ha åkt ner till Lasseland på kvällsdopp. Kanske skulle vi vart hurtiga och sprungit ner dit. Jag saknar att inte ha någon att slå på. ÅH KOM HEM PAPPA.

Kommentarer
Emma säger:

En mysig dag:D <3

2007-08-09 | 00:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback