Inge sol i dag juee

Nehe i dag blev det inge solning alls, fy fan för det alltså :( Ska i alla fall träffa några sen hoppas ja, Angelica och Olivia som jag nästan inte har träffat på hela sommarlovet. Det är fy skam det, men det blir la så. Ja sitter och drömmer om Emmas kattungar just nu. Åh vad jag vill ha en kisse nu asså. Men mamma är nog inte så glad på det ^^ haha. Och så ska ja ju flytta också haha. Men fisk SKA ja ha. Men väntar nog tills efter jul, för just nu orkar jag inte ha firre. Mina vovvisar får gärna följa med mig till karlstad tycker ja hihi. Nej nu ska jag gå och sy, måste sy klart min lilla gardin till lägenheten för den blev för kort förra gången haha, så ska sy på lite tyg. Sen så ska jag laga en kjol och så ska jag sy en kjol mami har ju köpt resår :) Fan har ju mycket att göra nu juee, hej då på spanska!

Kommentarer
Emma säger:

Piss vädet :S

2007-08-09 | 00:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback