Jump around

image1102

Ja så här många var det på Chiao bella i går ^^ haha. Men vi hade kul mina vänner och jag :) Skulle lätt falla för en italienare hihi. Jag kom hem för inte så jätte länge sen. Jag har hunnit en massa sens jag kom hem i alla fall, jag har dammat, damsugit, torkat golvet och snart ska jag diska och göra mat. Det blir en massa sysslor när man bor såhär. I skolan i dag har vi haft data, teater, matte och svenska. En rätt soft dag. Jag fattar inte schemat än men det kommer väl, i morgon vet ja inte om vi ska ha en as lång håltimme typ, men det löser sig väl antar ja höhö. Lilla Stina sov ju hos mig i går också, myyyyyys (: Det kändes som att en familjemedlem var på besök. Gud va jag skriver hoppigt men jaaa det får ni tåla. Efter maten ska jag kolla på High school musical 2, fan va spännande hihi. Kanske att Emma kommer hit också om jag har tur. I dag öppnar Ikea också, that´t meeeene att jag kommer få en soffa snart :) En svart underbar sak. Nej nu blir det DISK!

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

hahah. va fult:P

2007-08-31 | 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback