Lördag...

Ja i dag vaknade jag med en hemsk mens värk, så nu vet ni det ^^ Vet inte hur jag ska kunna föda barn överhuvudtaget haha. Men i dag ska i alla fall ja och mamma åka på Skogamarknad, yey! haha men det finns godis där :) Kunde ha lekt med mina närmaste vänner Olivia och Stina men ja Stina skulle på marknad hon med. Jag har nästan kommit på melodin på fugikvisan,
men här är i alla fall texten ...

Fugikvisan
(text och musik: F karlsson)

Välkommen hit till en
färgglad industri
Till en liten skola som är
större inuti
Vi tar vara på drömmar
vilja och fantasi

Mitt lilla fugik
jag kommer aldrig glömma
aldrig glömma dig!
Mitt lilla fugik
jag kommer aldrig glömma
aldrig glömma dig!

Carlgöran Holm grundade
skolan röd, svart, vit
musikalisk stunder
designade under
dans och grafik
Vi har specialiteter
det är därför vi heter: ESTETER!

Mitt lilla fugik...

När vi går ut,
när vi går ut,
när vi går ut till slut

Då sjunger vi, alla elever
på en gång
Vi har då gått och kämpat
i ettan och tvåan och trean lång
sen på tar vi stundenten
Lyfter mössan och ler

Mitt lilla fugik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback