Lyx som jag vill ha

image1044

Du kan betälla dessa saker på Sephora så nu vet ni det. Dessa grejer går på 406 kr på hemsidan men är mycket dyrare i affär. Fast jag vet ju inte vad frakten kostar i och för sig. Men den kan ju inte va på så mycket. Man kan ju säkert buda hem dem billigare på Ebay :) Skulle kunna tänka mig dessa saker i juleklapp hihi. Fast det är låååångt dit. Emmas burberry väskor skulle ja kunna tänka mig också. De finns säkert att köpa på Emmas mammas affär Mias. Så får la ta mig ett titt dit om ja lyckas få pengar ^^ och det kommer bli svårt.
Men ingenting är omöjligt som Gunde Svan säger...  

Kommentarer
Emma säger:

Tyvärr det finns inga sånna kvar ...

2007-08-02 | 12:43:36
Sofie säger:

Är de redan slut!!!! :`(

2007-08-02 | 13:01:15
Bloggadress: http://retrosofieblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback