Min dröm !

Tänkte berätta om min dröm som jag drömmer lite titt som tätt. Det handlar om barn kollo typ är inte helt säker, men barnen är i massa olika åldrar, det är mest syskon. De har en kolloledare som lär dem simma och har moral predikningar. Han pratar mest om att en dag ska de extra ta vara på sig. Syskonen ska hålla ihop. Och plötsligt en dag när alla barnen simmar för fullt i basängen så springer deras kolloledare i väg ner i djungeln. (Och just ja huset och djungeln är hemma hos Olivia) Men då i alla fall rusar det in en massa gröna mörka monster som vill döda dem. Monstrena slänger barnen överallt, på glasfönstren och bokhyllor ja överallt. Några monster har sprutor som de vill spruta i. Och så är det ett monster som har värsta personligheten och hon går i kring och typ, " Åh jag har inte tid med det här, jag har en klipp tid vid tre" haha ja men hon har i alla fall ansikte. Och så är det två jätte gulliga barn / killar / syskon som ligger under en bokhylla. De är lik han den där lilla killen i Star wars. Men i alla fall de ligger och pratar med varandra om hur mycket de älskar varandra, de är inte alls skräck slagna. Ena killens fot sticker ut så ett monster river upp hela bokhyllan. Och killarna flyr ner i djungeln och hon monstret med personlighet blir helt galen och skriker hysteriskt "jag ska ha dom" Men killarna flyr ända ner i dalen på hopp att monstrena inte ska hitta dem.... Nu har jag inte drömt nått mer :( 

Ni får ursäkta hur jag berättar för jag suger på svenska och på att berätta. Men jag vill i alla fall fortsätta att drömma är så himla härligt när man kommer i håg :)  


image1060

Kommentarer
Stiinaaaa säger:

HAHAHA:P fan vad sepe saker man kan drömma ändå

2007-08-09 | 20:17:23
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Emma säger:

haha, härlig dröm du ;)

2007-08-09 | 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback