Nu är det fan inte länge kvar...!!!

Åååh nu börjar nervositeten komma xO Varför var detta fina över heta vädret tvungen att komma nu när jag har planerat att ha jeans på mig. FAN SÄGER JA BARA. Om jag sätter på mig jeans så kommer jag dränkas i mitt egna svett och det vill jag inte att nån främmande människa ska behöva utstå att se. Så det får väl helt enkelt bli den svarta jeans kjolen. Eller den korta egensydda kjolen, eller en rutig sak. Mina skavsår kommer döda mig i morgon och nu ber jag ärligt till gud att lite plåster ska hjälpa. För det är en lång väg att åka och cykel vågar ja inte ta första dagen som den fegis ja är ^^ STINA HJÄLP MIG!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH Har i alla fall färgat alla mina hår nu (ögonbryn huvudhår)  Ska gå och ta upp bröd i från frysen så att jag inte behöver krångla i morgon. Nej jaaa önska mig lycka till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback