Ny jacka...

Men har ingen bild på den dessvärre, fast ja tror ingen bryr sig så mycket. Det är en svart parkas med typ genomskinliga vita kritstreck. Blev inge sko köp för de som jag ville ha fanns inte i min stl. Så då tyckte jag att jag hade bättre användning av en jacka eftersom det är svin kallt på mornarna när man cyklar, köpte ju ändå favvo skor för nån vecka sen. Nu är jag hemma i SUNNEMO hör och häpna hihi. Vi fick ledigt i morgon pgr av att vi bara hade en lektion, deeeeeeet heter sooooft. Så i morgon ska jag sova länge länge. Måste göra matte i en timme också. Himla booooring men jag överlever nog. I helgen hoppas jag på att få träffa fyrklövern (:

Kommentarer
olivia säger:

skulle va kul att träffas=)

2007-08-31 | 09:48:13
Sofie säger:

Jaa det skulle det :D

2007-08-31 | 12:15:37
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback