Oksana Badrak

image1083image1084image1085image1086

Tänkte visa lite fin illustration av Oskana, som jag absolut inte vet vem det är höhö. Men tyckte att bilderna tilltala mig på nått sett. I dag har jag bara vaknat sett på en film om en storm och så har ja varit en snäll dotter och damsugit och torkat golvet. Så nu är jag helt slut ^^ haha. Ska börja lite smått att packa ner alla kläderna i Ikea kassar. Men tror jag har en hel del massa timmar i morgon på mig också. Jag tycker synd om alla som börjar skolan i dag, mycket skönare för mig som börjar på torsdag xD Skulle nog inte ha orkat en hel vecka. Vet inte om jag är nervös eller så men det kommer väl antar ja. Just nu känner jag att det ska bli så himla skönt att slippa allt här hemma, börja om från början liksom. Men hundarna, lilla Pelle, mamma och pappa kan gärna ha fått följa med tycker jag och Stina följer ju nästan med också ^^ . Satt en hel timme i går med pappa i telefon om hur man gör stor bokstav på mobilen haha. Och sen när han väl fick i väg smset så blev det nått konstigt haha. Nej nu ska ja käka, Bulgur med kycklinggryta (stackars de små kycklingarna)

Kommentarer
sara säger:

hejsan=) såg att du skulle börja en design linje i karlstad? det råkar inte vara fugik eller? isf kommer vi att gå i samma klass^^ om du vill så får du gärna adda mig på msn, [email protected]. Btw har jag också flyttat hemifrån, till en lägenhet på norrstrand:P mvh /sara

2007-08-20 | 16:23:36
Bloggadress: http://saraswalkincloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback