Önskelista juuul

Har suttit och tänk nu i kväll haha att i julklapp vill jag ha en klassisk svart marimekko väska och en snygg skinn plånbok. Sen så vet jag inte så mycket mer jag önskar mig. Skulle helt klart nöja mig med det ^^

image1105
Denna i svart då, finns att köpa på 4her.nu för 775 kr och frakten ligger på 36 kr :) prima skinka. Och plånboken får vara valfritt märke, bara att den är gööör snygg! haha. Himla normalt att sitta och göra önkelistor nu. Men det känns som att det kommer gå jätte fort nu tills det är jul. Och detta är saker som jag inte vill köpa själv hihi. Kommer säkert på fler saker, men just för tillfället är det dessa ting. Har bestämt mig för att behålla mammas blåa 3 ämnes block, blir lite väl mycket rött och svart för min del ^^ haha. Måste köpa biljetter till Lars Winnerbäck för studiebidraget i september, måste juue planera hihi. Och då måste jag ju spara pengar till en Lasse t-shirt också. Mycket att tänka på i min lilla hjärna höhö. Nej nu ska jag kolla på Linas Kvällsbok och sen ska ja sussa.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback