Räkafton - själv

Ligger i soffan på altanen och lyssnar på syrsorna där ute. Himla skönt. Har just sett klart på Vinterviken, så himla underbar film. Sånt som man själv vill ska hända en, men som aldrig kommer hända. Pappa ringde förut och jag grät hysteriskt som vanligt. Jag längtar nått så otroligt mycket efter honom så att det inte är sant. Nu är jag till och med ensam hemma,  mamma är på bio med en arbetskamrat tror att de skulle se tatuerad torso. Så snart ska ja gå och slänga in en baguett i ugnen och sen sätta mig och skala räkor i min ensamhet. Ska kolla på sommarkrysset om 20 minuter, om det fortfarande håller på. Jag känner mig inte så med i tv världen längre. Men det är väl rätt bra det kanske. Tycker faktiskt att det är skönt att vara ensam, typ ränsa tankarna i från sånt som bara gör mig ledsen. Så nu ska ja gå och ränsa räkor och tankar, natti natti... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback