Resturang kajutan

Ja nu vet jag i alla fall vilken resturang det är jag ska äta på i 3 år :) Rätt lyxigt må jag säga, lite annorlunda i mot älvstrands maten ^^. I dag ska jag börja packa ner en massa grejer, ska flytta upp alla saker i dag eller i morgon eller nån annan dag. JAG HATAR ATT INTE VETA. Mitt rum hemma kommer bli så tomt. Och det kommer bli tomt i min lägenhet haha men det får ja stå ut med. Får skaffa mig 2 fiskar då känner jag mig mindre ensam. JAG VILL HA DOM NU OCH SÅ VILL JAG ATT PAPPA KOMMER HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanske nån stuga med alla vännern på torsdag. Hoppas att inte morfar vill flytta upp då. För det skulle va mysigt att träffas då. Och kanske parken på lördag. Har inte varit på en enda parken denna sommaren. För denna sommaren har sugit på den fronten. Nej nu ska ja käka frulle.
Ha en braig dag och ge mig ett par svarta tyg skor :)

Kommentarer
Stiinaaaa säger:

Parken är på fedag för oss småbarn..:p

2007-08-14 | 13:03:34
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

Jasssså ^^

2007-08-14 | 13:47:04
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
meta säger:

jag har ett par ;)

2007-08-14 | 14:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback