Sola i karlstad :)

NU TAR JA BORT BILDEN FÖR EMMA OCH STINA TYCKER DEN ÄR ÄCKLIG ^^

Har precis varit nere och solat, tycker allt att det har tagit rejält mycket :) Det är la så här i Karlstad. Nu sitter jag med ansiktsmask i ansiktet och kollar på nån såpa, alldeles ensam är jag också. Emma är nere och solar :)

image1066

Tänkte visa hur fint det blev med min Stockholms tavla som jag har fått av Angelica :) Tänkte att jag bara kunde ha den stående där. Ja en spegel har ju gått i kras också, vet faktiskt inte vems 7 års olycka det är. Är det den som tar sönder den? eller är det den som tar reda på skärvorna? haha.

image1067

Har inte visat hur kokvårn ser ut, är inte riktigt klart än men jag tog en bild ändå. Till veckan flyttar jag in ALLT, pirr pirr!

Natti natti

Kommentarer
malin säger:

Riktigt mysigt!

2007-08-14 | 00:12:51
Bloggadress: http://malinericsson.blogg.se
Sofie säger:

Tack (:

2007-08-14 | 00:39:39
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback