soon not now

image1092image1090

Rätt dryg dag, ska snart gå och köpa plåster till mina skavsår som mina ny skor har skaffat mig. As stora är dom, typ gigantiska sår, inte bra när man ska gå så långt. Hade tänkt att jag skulle byta dem för de är 1 cm för stora, men jag har ingen ork till det och om de är lite större kan jag ha dem längre med en massa strumpor typ. Så jag behåller dem. Ska kanske gå in och kolla i secondhand affären i Haga, men får ser om jag orkar det. Är så jävla trött, kan inte ha sovit nått i natt haha. Emma kommer inte förens i kväll runt 8 så jag får ta cykeln dit sen och sola. Måste bara få tag på tior. Men det löser sig alltid. Har 2 kanaler också haha tv 4 värmland och kanal 6, i alla fall bra kanaler, får inte in ettan och tvåan. The voice kan man inte se på, sprakar som fan, man måste säkert vrida på antennen där ute för att det ska funka. Men jaja nu ska ja klä på mig igen.

Kommentarer
sara säger:

oj en centimeter är ju ganska mkt XD

2007-08-22 | 16:18:22
Bloggadress: http://dirrty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback