Sooo much toooo doooo

Kl är bara runt 8:00 och jag är uppe :O Men det är väl dags att börja vänja sig. Och jag kunde bara inte somna om när mamma gick. Nu ligger/sitter jag själv i min lägenhet och det är rätt soft för tillfället, har ätit 2 mackor och druckigt en mugg oboy hihi. I dag ska jag göra en massa saker, ska färga håret vs hår på huvudet och ögonbryn, diska, plocka upp alla kläderna, städa hela lägenheten, fixa med tven ,träffa Sara en som kommer gå i samma klass som mig, träffade henne genom bloggen (ibland är det allt bra att ha blogg :)) Sen så ska ja sola om jag får tag på 2 tior. Köpte en massa mat i går så nu räcker det och blir över typ haha. Men jag har alla basvaror, ris, bulgur, coscous, pasta, kryddor och kött. Ja en hel massa mat har jag. Köpte även nylonstrumpor, ett par strumpor med mimmie på. Och design bindor förståss haha, mina svarta fina skor. Har fått en massa skolmterial som jag inte har visat upp. Nej nu ska jag sova pytte lite till :) Ha en trevlig dag så kanske vi ses på stan haha not ^^
 

image1088image1089

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback