Tjolahej ^^

Ja då var denna vecka avklarad på den Estetiska skolan Fugik. I dag har vi sjungit, dansat, lekt lekar och byggt nått till ett egg (lite svårt att förklara ^^) Ja en allmänt bra dag :) Men ångrade mig snabbt när jag satte på mig mina hemska låga jeans, önskade att jag hade legging på mig...ÅH. Fick en t-shirt som det står "Snart ännu smartare" och "folkuniversitetet" Så den har jag gått ikring med hela eftermiddagen ^^ hihi. Helt underbara lärare måste jag säga, så himla kreativa och engagerade i allting. Ångrar mig absolut inte för valet av skola. På måndag ska alla designklasser till Uno på kickoff där det är en massa work shops typ, och så skulle vi se nån utställing också tror ja. Vi sjöng Fugik visan i dag, kan lägga in texten på den sen :) Jag kommer inte ihåg melodin men haha, den va rolig att sjunga. Ja eftermiddagen spenderade jag med min t-shirt och min vän Stina :) Jag har fått en rosa cykelkorg av henne :) hihi tack så jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback